Supportavtal och förvaltning
Vi erbjuder supportavtal och förvaltning för de webbplatser vi utvecklar. Det skapar en trygg och säker förvaltning av er webbplats och ger er samtidigt tillgång till vår supportavdelning.
Vi erbjuder supportavtal och förvaltning för de webbplatser vi utvecklar. Det skapar en trygg och säker förvaltning av er webbplats och ger er samtidigt tillgång till vår supportavdelning.
Genom att överlämna systemen till Awaves professionella förvaltningsorganisation erbjuds ni ett supportavtal. Avtalet omfattar bland annat en egen personlig tekniker och kontaktperson, snabb inställelsetid, telefonsupport, förvaltning och övervakning samt skräddarsydda avtal för varje unik verksamhet.
För våra tekniker och projektledare är ingen fråga för liten eller stor, att ha en personlig kontakt när ett problem uppstår är något som uppskattas av många. Vi anpassar alltid våra serviceavtal till just era unika supportbehov.
Verksamhetskritiska ärenden, dvs. att delar av eller hela webbplatsen inte är körbar (sådana funktioner som berör kärnverksamheten) har en kortare inställelsetid. Även om er verksamhet inte har ett verksamhetskritiskt ärende så ingår det självklart också garanti till support även utanför ordinarie kontorstider.
Vi arbetar med en proaktiv förvaltning som innebär att Awave tar initiativ till rekommendationer och förslag på utvecklingspunkter för er webbplats, när vi ser möjligheter till förbättringar. Vi håller även er webbplats kodbas under uppsikt och meddelar när det finns säkerhetsuppdateringar som bör installeras. En viktig del är även att upprätthålla sidans säkerhet till en så hög nivå som möjligt. I förvaltningen ingår det även en bevakning på de domäner som ingår i avtalet, och vi upptäcker därmed eventuella problem omedelbart när de uppstår.
På så sätt kan alla involverade ha en översyn över hur utvecklingsprocessen går. Fördelen med ärendehanteringssystemet är att all historik finns tillgänglig vilket gör det enkelt för nyinkomna resurser att sätta sig in i ärendet. För att vi ska kunna säkerställa så att inget ärende, stort eller litet, faller mellan stolarna får alla ärenden ett specifikt ärendenummer som skickas ut till hela utvecklingsteamet hos Awave.
Har du frågor gällande våra tjänster? Slå oss en signal på 08-55 80 38 50 eller fyll i formuläret så återkopplar vi inom kort.
”*” anger obligatoriska fält