Det här är Growth Marketing – teori, praktik och exempel

Att kunna prioritera rätt insatser som marknadsförare är oerhört viktigt i det marknadsklimat vi befinner oss i. När tid och resurser är knappa vill vi göra rätt saker mot rätt person vid rätt tidpunkt. För att kunna göra det måste vi veta vad vårt huvudsakliga mål är och hur vi mäter att målet uppfylls. På webinariet får du verktygen du behöver för att öka insiktsarbetet i din marknadsorganisation, från teori till praktiska exempel.

Growth Marketing handlar om att se marknadsföring från ett bredare perspektiv, att få alla dina kanaler att jobba ihop och att göra kundresan sömlös både innan, under och efter en interaktion.
Sara Öhman

Sara Öhman

Vem är Sara Öhman?

Sara är frilansande konsult och en av Sveriges främsta experter inom datadriven marknadsföring och sociala medier, med fokus på att driva och konvertera trafik. Hon är en uppskattad talare och har många års erfarenhet av att leda kurser och workshops över hela landet.

Triggerfish Awave - Part of iO